کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه تکونی

 

 

چن روز قبل که ازتون خواستم یکیتون بره ننه سرما رو بیدار کنه یادتونه ؟ خواستم تشکر کنم که انگار یکی این زحمت رو کشیده و خورد خورد داره هوا پاییزی میشه ! 

 

 

عوض کردن جای وبلاگی که چارسال آزگار هر روز می رفتی اونجا ،کار سختیه . ولی بعد بیس روز می بینم که عملیه . اولا این قده برام سخت بود که به جای بلاگفا دات کام ، بلاگ اسکای دات کام رو باز کنم که حد نداشت . اون موقع به طور ناخودآگاه ذهنم می رفت سمت کسری های بلاگ اسکای و مقایسه اش با بلاگفا . اما یواش یواش دارم به خونه جدید عادت می کنم . مخصوصا که صاحاباش مهمون نوازن و اگه براشون ایمیلی زدی و راهنمایی خواستی بهت می دن . این یعنی مشتری مداری و مام خراب این جور رفتاراییم دیگه .  

 

اینجا به یه مشکلی برخورد کردم درباره لینکدونی گودری ام که سابقا به این ترتیب مرتب می شد که هر وبلاگی که به روز می شد بولد می شد ( اول نوشتم کلفت ، بعد ترسیدم مشمول طرح آقایون در وبلاگ قبلی بشم !!) و می اومد بالا . اما الان فقط بولد می شه  و همون جور به ترتیب الفبا که هست می مونه . چیکارش کنم که دوباره همون جوری درست شه ؟  

 

چن بار قالب و شکل و شمایل کافه رو عوض کردم که قبلی ها به دلم نمی نشست . الان اینی که هست رو دوست دارم که به نظرم ساده و سبک و خوب و درویشیه .   

 

برای هدرش هم نقشه دارم که بابک زحمت کشید یه سری راهنمایی کرد که کجا بذارمش و چجوری بذارمش . جواد هم داره زحمت طراحی اون تصویر یا نوشته رو می کشه که باید بذارم روی هدر وبلاگ.   

 

عمده چیزی که باقی مونده بود، نوشته ها و کامنت های وبلاگ قبلی بود . کامنت ها متاسفانه از دست رفته بود و هیچ جوره نتونستم کاریشون کنم . ولی عمده نوشته ها رو نجات دادم و با زحمت فراوون منتقلشون کردم به این جا .   

 

حالا اگه کسی مطلبی از قبل خواست بخونه یا تازه مشتری ما شده و می خواد ببینه ما چی کاره بودیم ،بره به ستون سمت راست ،قسمت آرشیو وبلاگ سابقم ، که به صورت ماهانه اینجا آپلودشون کردم .   

 

خب دیگه این هم از شرح مختصری از اسباب کشی وبلاگی من و گیر و گرفتاری های محله جدید . خوش و شاد باشید و از نسکافه تون لذت ببرین . 

  

 

پس نوشت : بسیار بسیار از بابک عزیز ممنونم به جهت راهنمایی درست کردن لینک دونی گودری ام . چندین و چند بار تلاش کرده بودم و درست نشده بود . یه قهوه اضافه طلبت . برای کسایی هم که دوست دارن این لینکدونی اکتیو رو داشته باشن و یا اگه دارن و اشکالاتی داره می خوان رفعش کنن عرض کنم که به این نوشته مژده که طراح و کد نویس وبسایته مراجعه کنن .

  

  

..... 

 

    

کامنت برگزیده    

 

دانیال گفته : م

 

 

ن اگر پیش‌تر آشناشده بودم حتمی متقاعدتون می‌کردم تشریف بیارین توی وردپرس فارسی و وبلاگ‌نویسی رو از سر بگیرین. خدایی‌ش اون‌جا آدم بیش تر پادشاهی می‌کنه تا بلاگری از بس امکانات داره! ولی در کل بلاگ‌اسکای بهتره از بلاگفا. احتمالاً یه کم که عادت کنید به این نکته پی خواهید برد. تازه‌شم هرکی با ننه‌ش حرف‌ش بشه می‌ره تو بلاگفا وبلاگ باز می‌کنه! و کلی خز و خیل شده اون‌جا (ضمن احترام به همه بزرگانی که هنوز بلاگفایی هستند)
راجع به این قالب فعلی هم واقعاً عالی‌یه. خیلی برازنده، شیک و در شأن کافه‌تون هست.  
نظرات 10 + ارسال نظر
گلدونه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 http://tondokhond.persianblog.ir/

اصل کاری کامنتهای ما بود که دود شد رفت هوا
بعد هم اگه نتونستی لینک دونی گودریتو درست کنی و باز هم به ترتیب حروف الفبا نمایش داد بهم بگو تا آول اسم وبلاگم یه آ با کلاه! بزارم که اون بالای بالا نمایش داده بشه

-والا نتونستم برای اون کامنتهای با ارزش کاری کنم

دانیال چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 http://poshteparchin.ir/

من اگر پیش‌تر افتخار آشنایی باهاتون رو پیدا کرده بودم حتمی متقاعدتون می‌کردم تشریف بیارین توی وردپرس فارسی و وبلاگ‌نویسی رو از سر بگیرین. خدایی‌ش اون‌جا آدم بیش تر پادشاهی می‌کنه تا بلاگری از بس امکانات داره!
ولی در کل بلاگ‌اسکای بهتره از بلاگفا. احتمالاً یه کم که عادت کنید به این نکته پی خواهید برد. تازه‌شم هرکی با ننه‌ش حرف‌ش بشه می‌ره تو بلاگفا وبلاگ باز می‌کنه! و کلی خز و خیل شده اون‌جا (ضمن احترام به همه بزرگانی که هنوز بلاگفایی هستند)
راجع به این قالب فعلی هم واقعاً عالی‌یه. خیلی برازنده، شیک و در شأن کافه‌تون هست.

-والا اون ها انگاری به کل فیلتر اند . اون وقت گرفتاریمون دوتا میشد

شیرین چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://ladolcevia.blogfa.com

آقای رگبار عزیز حق دارید. طول میکشه تا آدم به جای جدید عادت کنه.
راستی یک سئوال ... سایتهای پرشین و اسکای هم مدیریتشون در ایرانه؟ شک برام پیش اومد چون اینجا و آنجا خواندم که به کسانی که بلاگشون مسدود شده بود توصیه میشد به این سایتها نقل مکان کنند و گفتم عجیبه که در یک کشور، سایتهای مختلف میزان تلرانس متفاوت داشته باشند.
اخیرا دوستان زیاد کمر همت به قلع و قمع بسته اند! خدایشان خیر دهاد و به قول رییس چندش آور سابقم " شکرا جزیلا، اجرشون با امام حسین" !

-والا دلیلش رو نمی دونم . این جوری ما شنیدیم و عمل کردیم . البته بچه های بلاگ اسکای به آدم جواب میدن و بلاگفایی ها نه .

بابک اسحاقی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:44

http://www.mojdeh.in/linkdoni-godri/

این سایت روش ساخت گودر رو نوشته
البته شما فقط باید کدش رو دوباره بسازی که سخت نیست
فکر کنم گودرت درست بشه رفیق

-ممنونم . به کار بستیم و شد

نیره چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

به نظرم امکانات بلاگ اسکای از بلاگفا بیشتره. ضمنا مطالب رو قبل از نوشتن توی ورد می نویسید و جایی ذخیره می کنید؟ چون من این کارو نمی کنم. یعنی اگه روزی وبلاگم فیلتر بشه دیگه دسترسی ندارم؟

-توی بلاگفا گزینه ای داره به اسم پشتیبان گیری . این جا نداره و باید این کار دستی انجام شه .
نیره شما هم برو و این کار رو زود بکن . ایشالا که طوری نمبشه ولی خب کاره دیکه

بولوت چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:15 http://maryamak.blogfa.com/

اون شرحی که زیر کافه رگبار نوشتید بامزه س!

سورملینا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:15 http://www.soormelina.com

خیلی قالب زیبایی هست مبارک باشه

سارا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:27 http://biadonyabesazim.blogfa.com

چه همه رفیق شفیق و پایه.
دستشون درد نکنه. غم نبینه کافه رگبار.

حالا اینقدر از اینجا تعریف کنید تا ما احساس خز و خیل ی کنیم هااااااا!

عوضش وبلاگ شما کلی با صفاست

yasna پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:41 http://delkok.blogfa.com

با اجازه صاحب کافه
ای دانیال مگه دستم بهت نرسه... حالا ماها شدی از ننمون قهر کرده؟

mellilink چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:49 http://mellilink.com

با سلام خدمت شما
وب شما می تواند این قابلیت را داشته اشد که از بهترین و به روز ترین خبر های ایران و جهان پر شود فقط کافی است به آدرس زیر رفته و کد لینک باکس ما را در صفحه ی خود قرار دهید؛
http://mellilink.com
مطمئن باشید که از همکاری با ما ضرر نمی کنید و امید به اینکه شما اولین حامی ما در دنیای نت باشد!
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد