کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

رقص آیشواریا در فیلمی ایرانی !


                              


فکر نکنم کسی باشه که اهل سینما باشه و آیشواریا رای رو که یکی از زیباترین و محبوبترین بازیگرهای هندی است رو نشناسه . بازیگری که وقتی عروس آمیتاباچان شد شهرت و محبوبتیش دو چندان شد و طبیعتا همه هم محمدرضا گلزار هنرپیشه خوش استیل سینمای ایران رو هم می شناسن . ستاره ای که بعد از فیلم شام آخر ، بدرخشید و ماه مجلس سینمای ایران شد .


اما شاید خبر نداشته باشین و شاید هم داشته باشین که یک کارگردان ایرانی قراره به طور مشارکتی با یه تهیه کننده هندی فیلمی بسازه با شرکت گلزار و آیشواریا که عمده اش توی هند فیلمبرداری میشه و گویا داستانش درباره دانشجویی ایرانیه که تو هند درس می خونه و اونجا عاشق یه دختر هندی می شه و ...


که به نظر من این اتفاق خوبیه برای سینمای ایران نه از این بابت که مثلا سطح هنری سینمای هند بالاست یا فنی یا چیزایی از این دست ، مشارکت با سینمای بین الملل اتفاق خوبیه که می تونه برای بخش اقتصادی سینمای ما بیافته . خب این حقیقتیه که آیشواریا چهره ای بین المللی و محبوبه ، نه تنها در هند بلکه در بخش بزرگی از آسیا و فیلم این آقای کارگردان ما به این بهانه هم که باشه می تونه بازارهای خوب دیگه ای جز ایران پیدا کنه. حالا اگه زحمت بکشه و فیلمش رو خوب هم از کار دربیاره که فبها .


اما . . .مثل همه چیز که توی همه جای دنیا ساده است و این جا که اتفاق می افته ، دست اندازای عجیب غریب براش پیش میاد این جا هم ما چندتا دست انداز از نوع ایرانی اش داریم .


مثلا این که همه شاخکاشون تیز شده که ببینیم آیشواریا قراره چی بپوشه؟ نکنه از لباس بدن نماهای هندی که همه ناف و دست و بال و شونه اشون بیرونه بپوشه؟ استغفرلله . شنیدیم تو فیلمای هندی حتما باید رقص و آواز داشته باشن خب تکلیف اون چی میشه ؟ چرا آیشواریا می خواد این همه دستمزد بگیره ؟ مگه پول علف خرسه ؟ چرا ؟ چرا ؟


جالب این جاست که هنوز هیچ قراردادی بسته نشده و کار در مرحله پیش تولیده و این قده حرف و حدیث درست کرده وقتی ساخته بشه چه خواهد شد ؟!

 


نظرات 7 + ارسال نظر
بولوت شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:25 http://maryamak.blogfa.com/

خب ملت به فکر اسلام و بین المالن دیگه.

عطیه شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:24 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

جناب رگبار خیلی شیطون شدین ها! جوری تیتر زده بودین که فکر کردم این اتفاق افتاده!
استغفرالله! ببینین خودتون هم تو تیز شدن شاخک های مردم مقصرید ها!!!!

نیره شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:42

وااسلاما! وا مصیبتا! چه فجایعی! یعنی از اسلام چیزی باقی میمونه با این اتفاق؟ کمر دین شکست!

سارا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:54 http://biadonyabesazim.blogfa.com

آخه هندی ها مردهاشون هم می رقصند. اطلاعی از این جور هنرهای آقای گلزار ندارید؟! ... اینطوری که خانوم فیلم سر تر از آقاهه ی جذاب!! ایرانی ما میشه! (خداییش این آقای گلزار چی داره؟! )


کامنت عطیه، لایک!!!!

مهربانو سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:45 http://tanhayizan.blogfa.com/

سلام . به نظرم این فیلم ساخته نمیشه . یا شاید اون طور که ما فکر می کنیم ساخته نشه . مگه فیلم هندی بدون رقص و آواز هم داریم ؟ مگه آیشواریا همچین چیزی رو قبول میکنه ؟ نه محاله .
خیلی شبیه آدم کوچولوهه کارتون گالیور شد .

ستاره سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

جالبه... فیلم دیدنی خواهد شد قطعا... از گلزار گرچه خیلی خوشم نمیاد اما حضور یه ایرانی در فیلم و کارگردان ایرانی باعث می‌شه حداقل اسم ایران از این حالت منفوری کمی خارج بشه و این خوبه...

دیا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:38

:مسخره:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد