کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

این دوره رای می دهم



در این 4سالی که گذشت فقط کسی مثل من که کارآزاد صنعتی تجاری داره ، می فهمه که رکود و کسادی و کم شدن درآمد سال به سال یعنی چی و همین ماها هم خوب می فهمیم که این رکود و بیکاری صنایع و خوابیدن اقتصاد این مملکت ، ریشه اش در 8سال قبلش و بی مدیریتی دولت احمدی نژاد بود که هر ملتی باد بکاره باید طوفان درو کنه .

دیدم دوره ای برای اون آدم و تفکر اون آدم فرصتی پیش اومد و چه نابود کرد مملکت رو و برد به ده ها سال قبل که حالا حالا ها درست بشو نیست و بازسازیش کارها داره کارستون . تورمی که دمید به بدنه نحیف این مملکت و به یغما برد اون چه ملت داشتند از جیبشون . 45 تومن در این جیبشون گذاشت و 450 تومن از جیب دیگه شون برداشت به طرفه العینی و به شعبده ای .

سالهاست که چندان قاطی سیاست و سیاست ورزا نیستم و دوره قبل هم رای ندادم . اما این دوره رای می دم به شیخ حسن که به سرانگشت تدبیر و تلاش و کیاست،  تورم لجام گسیخته رو مهار کرد و کارهایی بزرگ و مفید انجام داده در حد مقدورات این ملک . رای میدم تا دوباره تفکر احمدی نژادی در قالب سیدابراهیم ها و محمدباقرها بر سرنوشت و من خانواده ام مسلط نشوند و جای نفسی باشه برای ملک و ملت .

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بولوت یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:39

واقعن متاسفم میشم وقتی میبینم برخی مثل شما 4 سال فقط ایستادن و نگاه کردن!
دوره قبل خطر با فاصله یکی دو درصد از سرمون گذشت! یکی دو درصد فاصله داشتیم با دو دوره ای شدن انتخابات و معلوم نبود دوره بعدش چه بشه! شاید الان همگی کاسه چه کنم چه کنم به دست مشغول این ور اون رو دویدن بودیم! ایستادن و نگاه کردن شماها میتونست نتیجه ایستادن و نگاه کردن ها در سال 84 رو تکرار کنه و 8 سال عنان مملکت بیفته دست یه مجنون دیگه.
و چقدر راحت حرف میزنید از این که رای ندادم. دستتون درد نکنه. خدا قوت. این که فاجعه 84 سال 92 تکرار نشد هیچ از قبح بی تفاوتی شماها کم نمیکنه.

خانم کوچیک یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 21:43

من فقط دور دوم سال ۸۴ رای ندادم والبته ۸ سال تاوان دادگ

مینو پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:22 http://Minoog.1382.blogfa.com

من چقدربچه مثبت بودم که همه این سالهارای دادم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد