کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

دیگر گوشت خواری نمی کنم



من ، علی ، هفت روز دارم !!! ؛

چند سالی بود که دوست داشتم گوشت نخورم و به خاطر تغذیه من حیوونی کشته نشه ولی هر دفعه به دلیلی این کار رو نمی کردم . تو این مدت چندین بار به سمت این کار رفتم ولی هردفعه رهایش کردم تا این که هفته پیش با دوستان فیلم مستند زمینیان رو دیدم و از دریچه ی دیگه ای به ظلمی که به حیوونا میشه نگاه کردم و دیگه استارتش خورد و الان یه هفته است که دیگه گوشت نخوردم . البته گیاهخواری درست حسابی سه مرحله داره که من تو اولیشم . اینو نوشتم این جا برای دوستان که دیگه یه جا رفتیم ازم نخوان جوجه کباب درست کنم و بخوریم ها . ( نه اینکه قبلش هم من درست می کردم!) !! )

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 15:13

بهتر یک اصلاح بکنید
به طور مستقیم بخاطر سیر شدن شما کشته نشه
اما به طور غیر مستقیم
مثلن برای نان شما میلیونها موش و بچه موش کشته میشوند و...
امیدوارم پایدار بمانی

بله هیچ چیزی کاملی نسیت تو دنیا

نیره شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 23:22

بسیار عالی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد