کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

و بالاخره .... رمان خواندنی و جذاب برگهای سبزبید روی پیشخوان کتابفروشی ها !




رفقای خوب من مشتریان کافه رگبار

امروز توی همه شبکه های اجتماعی ای که عضو بودم این عکس و معرفی رمان رو گذاشتم ولی این جا که می خواستم بذارم واقعا یه حس و حال نوستالژیک دیگه ای داشتم . شاید بتونم بگم که دلیل چاپ شدن رمان من نظرات دوستانی بود که خواننده این وبلاگ بودند و تشویقم کردن که حتما دنبال چاپش باشم که من داشتم چندسال قبل همین جوری توی نت و وبلاگم منتشرش میکردم .

با این که این روزها کمتر کسی به وبلاگ سر می زنه ولی من باز هم به این جا تعلق خاطر دیگه ای دارم و یادآور دوستای خوب و قدیمی منه .

اگه رمان رو بخونید و به دوستانتون هم معرفیش کنید خوشحالم می کنید .

رخصت

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:11

سلام آقای رگبار تبریک می گم این کتاب رو از شهر کتاب هم میشه تهیه کرد؟

بله . خیلی هاشون آورده اند

احمد چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:49

سلام
خوبین ، آقا تبریک ایشالله که حسابی بفروش و بری برای چاپ کتابای بعدی ما که قبلا قول یک جلد از نویسنده گرفته بودیم حالا دیگه دیگه. . .

الهیییی
اون که روی چشمم . حتما

سهیل پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:46

سلام
خوشحالم
خیلی
ما میخوانیم شما را اینجا

ارادت
ما بیشتر خوشحالیم

سارا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:34 http://biadonyabesazim.blogsky.com

به به تبریک میگم.

چه خبر خوبی بود برای امروز من. ممنونم.

و چه تصویر مناسب و قابل توجهی برای جلد کتاب.

من معرفیش میکنم حتما.
کتابخونه ای هم که عضوش هستم، کتابهای درخواستی اعضا رو خریداری میکنه سرییییع. اونجا هم می نویسم.

بازم مبارک باشه.

مرسی سارای عزیز
برای این تصویر خوب چقده من دلهره داشتم واقعا
از محبتت برای معرفی کتاب واقعا ممنونم .
خودتم بخر و بخون و نظرت رو بهم بگو

زینب یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:59

سلام
تبریک میگم بهتون
انشالله بزودی تهیه میکنیم
ممکن است آدرس گروه تلگرامی را برای من بفرستید؟ من قبلا عضو بودم اما اکانتم رو دیلیت کردم ، با اکانت جدیدم، ادرس گروه شما رو ندارم

خیلی ممنونم . حما تهیه کنید و بخونید و نظرتون رو بهم بگید
این لینک گروه کافه : https://telegram.me/joinchat/BgbZlQHDa5mC7HsYOliksA
این هم لینک کانال کتابم : https://telegram.me/barge_bid

مریم دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:02 http://osianeman.persianblog.ir

سلام دوست قدیمی ... مبارک باشه .... حتما میخرم و میخونمش... وااااای تا حالا کتابی که نویسندهاشو بشناسم نداشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد