کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

درون داعش



دیروز مطالعه کتاب "ده روز با داعش ، از درون دولت اسلامی" نوشته خبرنگار کارکشته و شجاع آلمانی ،یورگن تودنهوفر رو تموم کردم . برای مایی که چندین ساله که اسم داعش رو می شنویم و شرح جنایاتشون رو می خونیم و فیلمهایی از سلاخی ها و آدم کشی هاشون رو می بینیم . برده داری و بازگشت به 13 قرن قبل رو می بینیم ، اطلاعات زیادی در دسترس نیست که بفهمیم اون جا واقعا چه خبره ؟ چطور اون ها با نفراتی اندک(200نفر) می تونن یه لشکر 20هزار نفری رو شکست بدن و موصل 2 میلیون نفری رو تصاحب کنن !؟ چطوره که این قدر داوطلب خارجی دارن، عمدتا از اروپا؟ اصلاً توی جاهایی که تصرفشون کردن چه خبره؟

اینا چیزاییه که من نوعی هیچ خبر ندارم . یکی به این خاطر که ورود و خروج به قلمرو داعش به راحتی ممکن نیست و دیگه این که حکومت ماهم چندان اطلاعاتی از درون اون ها به ما نمی ده . برای همین خوندن این کتاب با عنوان جذابش برای من خیلی مهم بود .

درباره کتاب معرفی خوبی شده که لینکش رو براتون این جا می ذارم که بخونیدش . اما چیزی که تو جای جای این کتاب میشه دید و وحشت کرد ،عقاید قرون وسطایی اعضای صادق و مخلص این گروهه که هیچ دین و مذهب و فرقه و عقیده ای رو محترم نمی شمارن و تنها راه مقابله رو کشتار و کشتار و کشتار دیگر عقاید می دونن!!

مثلاً عقیده دارن شیعیان به کل مرتدند و باید تمام اونها رو از دم تیغ گذروند و در مقابل تعجب خبرنگار آلمانی که تعداد شیعیان جهان رو 150میلیون نفر ذکر میکنه میگویند که تعداشون اصلاً مهم نیست !

و چیز ترسناکی که در این گروه مشاهده میشه اینه که اینها در این عقاید دیوانه وارشون تنها نیستند و طرفدارانی نه اندک در اقصا نقاط دنیا دارن ،حتی در ایران خودمون .


برای پیوستن به کانال تلکرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک نمایید .


نظرات 4 + ارسال نظر
سبا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:57 http://aphasia.blogsky.com

فک کنم فراموش کردی لینک رو بذاری. لطفاً لینکو بگو و اگه زحمتت نمی‌شه موقعی که این کارو کردی یه خبر کوچولو بهم بده تو وبلاگم. ممنون.

نیره چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:43

کاش زودتر بند و بساط شون برچیده بشه. امیدی به اصلاحشون نیست.

سارا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:23 http://biadonyabesazim.blogsky.com

یه بچه پاک متولد شده،
چطور به چنین باورهایی میرسه. عقل رو کلا باید تعطیل کرد.

اپیزود پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:24 http://www.episode2550.blogfa.com

چه کتاب خوبی معرفی کردید ، کنجکاو شدم بخونمش ^_^

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد