کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

مام میهن در لهیب



دیروز مستند خوب "مادر کشی" سوهانی را دیدم و واقعا متاسف شدم . حقایقی در این جا درباره این که چگونه ما ایرانیان طی این 50-40 سال اخیر تیشه به ریشه خود زده ایم و بی رحمانه ایران را خشکانده ایم و چگونه عین خیالمان هم نیست بیان می کرد که برای من بالشخصه نکات جدیدی نداشت ولی این که در قالب نمایشی خوبی همراه با تصاویر تکان دهنده ای اجرا شده بود بسیار تاثیرگذار حتی برای من بود و این که نشان می داد چه سومدیریت وحشتناکی بر ارکان این مملکت حاکم است و حاکمان از تدبیر برای ضروری ترین امور زندگی ما عاجزند .


چند نکته از این مستند : میزان ضایعات کشاورزی 6 برابر حد مجاز است .میزان سرمایه‌گذاری دولت در بخش کشاورزی در میان 187 کشور در حال بررسی در مکان 171 قرار دارد .3 میلیارد دلار درآمد پسته‌کاری با هزینه 8 میلیارد دلار آب به دست آمده و ...


من به هر کسی که در این مملکت زندگی می کند دیدن این مستند را توصیه می کنم . این هم لینکش . این لینک هم جلسه بررسی این مستند و اطلاعات خوبی درباره وضع وخیم آبی کشور .



نظرات 2 + ارسال نظر
نیره پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:08

امید جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:55

به نظرم مستند رو خوب تماشا نکردید چند بار پشن سرهم ببینید

چشم می بینم ولی منظور شما رو نگرفتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد