کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

یه مرخصی کوچولو از دانشگاه


پنجشنبه آخرین امتحان رو هم دادم و ترم سوم کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست هم به اتمام رسید . مونده یه درس دو واحدی و پایان نامه شش واحدی که البته حالا حالا ها کار خواهد داشت . ترم بعدی رو مرخصی می گیرم و تابستون هم نخواهم رفت و از اول مهر 95 دوباره استارت درس و مشق رو به شکل آکادمیک خواهم زد .


به دو دلیل این فاصله رو می خوام بندازم .به خاطر مسئله مالی که اگه این ترم ثبت نام کنم باید یه چیزی حدود 4میلیون بدم و برای پایان نامه و اون یه درس . و این که می خوام یه کمی به وجه عملی محیط زیستی ام برسم و توی ان جی او ها و گروه ها بیشتر فعال شم و جدا از اون به حرفه و محل درآمدم بیشتر و جدی تر برسم و همچینین وبلاگ هم رونق سابق خودش رو به دست بیاره .


درسته که من همیشه از محیط انگیزه کُش دانشگاه گله کرده ام اما این خوبی رو هم برای من داشت که راهنمایی های خوبی شدم و با آدمای مناسبی هم آشنا شدم و امیدوارم همونا چراغ راه من بشه .




 برای پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک کنید



 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیره یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 18:31

ان شاالله به سلامتی.

رضا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:13

سلام.خوب هستین؟ ارشد مدیریت محیط زیست از زیرشاخه های گروه مدیریت هستش؟ من ارشد مهندسی محیط زیست می خونم که زیرشاخه عمرانه.

مدیریت . درسته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد