کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

شهرام از نو


فرصتی شد و مصاحبه رضا رشیدپور رو با شهرام جزایری دیدم .


رشیدپور رو دوست دارم . به نظرم مجری توانمندی است که معمولا با حوصله وارد صحبت با طرفش میشه و جو مصاحبه رو معمولا منطقی نگه می داره . به رغم این که مدتهاست تلویزیون رو نمی بینم وقتی شنیدم برنامه ای داره به نام دید در شب ، دانلود کردم و چند قسمتش رو دیدم و پریروز مصاحبه اش با شهرام جزایری رو .


چیزی که برام جالب بود این شد که به رغم دست بالای رشیدپور در این مصاحبه ، این که می دونست اون کیه ، چه چیزهایی رو قراره بپرسه و این که بازی در زمین دلخواه رشیدپور انجام می شد ، باید بگم که رشید پور کلا قافیه رو باخت به جزایری .



رقمی که در زمان خود جزایری درشت و خانمان برانداز تلقی می شد در برابر اختلاسهای دوره احمدی نژاد رنگ باخته و بود و تقریبا کم اهمیت تلقی شده بود بنابراین چندان روی رقم مانور داده نشد .



رشیدپور شاید دلش می خواست چیزهای زیادی را ازجزایری بپرسد ولی خط قرمزها اجازه نمی داد بنابریان جزایری که به نظر من باهوش است (همان موقع هم که پرونده اش را خوانده بودم معتقد بودم تمام کاری که او کرده استفاده از روابط با مقامات بوده و این کاری است که خیلی ها می کنند فقط مقدارش خیلی کمتر است چون توانایی ارتباط برقرار کردن کمتری را دارند) از این فرصت استفاده کرد تا بگه که پولی رو ندزدیده.



و به نظر من برنده این مصاحبه فقط شهرام جزایری بود .


نظرات 4 + ارسال نظر
نیره جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 14:36

این برنامه مال تلویزیون نیست. به صورت خصوصی ساخته و تو نت پخش میشه.
من ندیدم این مصاحبه رو. قسمت الهام چرخنده رو دیدم.

مری م دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:46

من که میگم اینا عمدا میخوان اختلاس و دزدی رو بیرنگ کنن تا بعدا دستشون بازتر باشه و تئوری اکثریت گوسفند تابع اقلیت مفت خور تثبیت بشه.

آرایش ساده صورت یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 16:44 http://arussara.com/how-make-simple-face-home/

با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق و پیروز باشید

آرایش ساده صورت یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 16:48 http://arussara.com/how-make-simple-face-home/

با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق و پیروز باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد