کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

وبلاگهای عمیق


چند روز قبل دوست خوبم سهیل پرچنان ، که جا داره از الان بهش 20آذر ( روز جهانی کوهستان )رو تبریک بگم چون یکی از ورزشکارا و کوهنوردای خوب این کشوره ، تذکر داد که وبلاگ کافه رگبار دیگه حال و هوای سابق رو نداره و خیلی افت کرده . راست میگه که از سال 87 که دارم این جا رو می نویسم و تقریبا 8 سالی می شه که این دور و برای خودم می پلکم ، نشده بود که وبلاگ نویسی این قدر در رده های بعدی قرار بگیره .


البته این فقط منحصر به من نیست که می بینم آفتی است که بر همه بلاگرهای حتی خیلی پر بازدید افتاده به طوری که بابک جوگیریات به اون پر شور و حالی و پر بازدیدی،  الان داره ماهی ، دو ماهی یه مطلب می نویسه و می ذاره روی نت!  بقیه هم همینن ، کرگدن ، صحرا ، پرسیسکی وراچ ، تیراژه ، سارا ، ویولت ، گیلاسی ، .... . عمده اینها رو آوردن به اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک گرام ! و غیره گرام .


خب چه باید بکنم ؟ راستش قبلا هم این موضوع فکر منو مشغولیده بود. فکر کرده بودم که خب این جا جاییه که اونا نمی تونن مثل این باشن گرچه جذاب ترن ولی دقت که میکنم می بینم بلاگرهایی که حرفهای خوب و مهمی برای گفتن داشتن ،هنوز دارن به قوت و شدت این جا رو هم نگه می دارن مثل یک پزشک ، دیده بان کوهستان ، محمد درویش و محمدرضای شعبانعلی


شاید رازش همین باشه . اگه بخوای حرفای روزمره فقط بزنی وبلاگ دیگه پاسخگوت نیست اما اگه حرفای عمیق تر و موندنی تری داری وبلاگت رو پربار و پربار تر کن . اینه رازش انگار .

باید جدی تر و منضبط تر باشم . فعلا رخصت

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیره شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:22

مطالب اون گرامها لحظه ای هستند و یکبار مصرف

اره . مثل دستمالهای یه بار مصرفن اکثرا

دل آرام شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:47 http://delaramam.blogsky.com

اینجا میشه هنوز قشنگ نوشت و قشنگ خوند...

موافقم

احمد یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:26

به نظرم به موضوع هایم که در مورردش صحبت میشه بستگی داره بعضی دورها و زمان ها موضوع های داغ و مهمی پیش میاد که سطح مطالب و میبره بالا بعضی وقتام نه همه چیز آروم و یکنواخت به نظرم مقطعی و دوباره به اوج بر میگرده هر چند که نمیشه تاثیر بقیه شبکه های اجتماعی رو نادیده گرفت.

اره البته این هست . زمانه در مطالب تاثیر می ذاره .اما فکر بلاگر هم بی تاثیر نیست . ما اگه روندی نوشتنمون این باشه می تونیم موفق باشیم

سهیل یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 http://www.parchenan.blogfa.com

ارادت دارم
رگبار جان


وبلاگ رو بخوای فعال نگه داری
باید همیشه باید مشاهده گر باشی
و اسیر عادت نشی
مثلن همیشه شما سوار مترو میشی
اما مشاهده گر بودنت
پست کرجی ها رو از توش در اورد
بیایید عادت نکنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد