کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

مورد صدف


                                              


مهدی فخیم زاده،  فیلم مسافران مهتاب رو سال 66 ساخت که توی سینماها به نمایش دراومد اما گل نکرد و چندان دیده نشد .فیلم درباره دو برادر روستاییه که میان شهر برای کار در حالی که برادر کوچیکتر که اسمش تو فیلم نمکی بود و نقشش رو خود فخیم زاده بازی می کرد نقش شیرینی داشت و تیکه کلام می خوای اذیت کنیش بعد از نمایش تلویزیونیش مدتها ورد کلام شده بود. سال 72 ( 6سال بعد) فخیم زاده فیلم تاواریش رو در ارمنستان می سازه که درباره توده ای بود که به شوروی میره ولی بهش مظنون میشن و می فرستنش سیبری و ..... توی همون موقع تلویزیون، مسافران مهتاب رو نمایش میده و نمکی و تیکه کلامش معروفیت ملی پیدا می کنن ولی فخیم زاده که برای ساخت فیلم ارمنستان بوده خبری از این ماجراها پیدا نمی کنه تا بر می گرده انران و از توی مرزبنانی هرکی میدیدتش با خنده بهش میگه  می خوای اذیت کنی تا توی تهران !! و تازه می فهمه موضوع چیه ! و خودش تعریف میکنه که نحوه به نمایش در اومدن یه اثر چقدر می تونه تو موفقیتش موثر باشه.


حالا شده عین داستان این صدف طاهریان بازیگر سینمای 27ساله . من شخصا نه فیلمی ازش دیده بودم و نه اسمی ازش شنیده بودم ولی ظاهرا از موقعی که از ایران میره و توی اینستاگرامش عکسای بی حجابش که بعضیهاش ظاهرا مربوط به مدلینگ هم هست می ذاره اصلا معروف شده و شما یه سرچ ساده کنی می بینی که چقده دارن راجع بهش حرف می زنن و درباره موافقت و مخالفت با کارش داره بحث میشه .در حالی که قبلا شاید نهایتا 3 صفحه گوگل دربارش صحبت کرده بود الان این تعداد رسیده به 26 صفحه !


                           


مطلب همینه . متوجه شدم که صدف طاهریان چهره و استایل بسیار زیبا و شیکی داره ولی این زیبایی وقتی معلوم شد که خودش رو خوب و با یه حرکت جنجالی به نمایش گذاشت .حالا این که می خواد چه کنه منبعد، خبر ندارم و این که موفق میشه یا نه ولی چیز اصلی ای که می خواستم با خاطره فخیم زاده و حرکت طاهریان بگم اینه که همه ما هم همینیم . خیلی اوقات خوبی ای ، حسنی داریم ولی درست نمایش داده نمیشه و هنر می خواد که بتونی خوب خودت رو جلوه بدی.


نظرات 3 + ارسال نظر
مری م چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:51

اما اینا اصلا مقولات جدایی بودن رگبارعزیز.
درمورد فخیم زاده خب مشخصه که نمایش تلویزیونیش باعث شهرت و همه گیر شدن فیلمش بین مردم شده چون سینما دامنه کمی داره.
در مورد این خانم هم بنده که تو دنیای مجازی نیستم و خیلیا مثل من اصلا این خانم رو نمیشناسن و الان شناختمش.این برمیگرده به دنیایی که داریم درش نفس میکشیم و ازش تاثیر میگیریم.
تشکر....

اره برد تلویزیون بیشتر از سینماست

نیره چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:22

به نظرم این جور جنجالها موندگار نیست چون اصالت هنر رو نداره

آره می ره از یادها

نیره چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:25

ضمنا این روزها به مدد گریم و جراحی مدل شدن زیاد سخت نیست!!! مسئله همون مطرح شدن بود که الحمدلله انجام شد

چطور سخت نیست . بالاخره آدم باید استعدادش رو داشته باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد