کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

چطور پول دار شیم ؟ ( جلسه 4)


عجب هوایی شده آخرای شهریوری ! کاملا رفته به استقبال پاییز . ما که دیشب از خنکی زیاد پنجره رو بستیم . البته بعید می دونم که این هوا همین جوری خنک بمونه که تجربه نشون داده که هوا همیشه این جوری نمی مونه و ما موج گرما رو دوباره خواهیم داشت . حالا شاید نه به اندازه قبل ولی ... (عه ! عین گزارش هواشناسی شد !! )


دیروز دوستی این متن زیبا رو برام فرستادکه قشنگ بود و گفتم با شما دوستان در میونش بذارم :

 این شهریور چه دل آشوبی دارد ‌!

تابستان به یک نیمه آن چنگ انداخته ... /  و پاییز به نیمه ی دیگرش...!

شهریور در این دو راهی مانده...

گویا دلش عاشق پاییز است / و جسمش برای تابستان ...

چه سخت است بین این کشاکش

تنش را به تابستان بخشیده، / با اینکه دلش هوای پاییز را دارد...


خب بریم سراغ عادت چهارم پولدار جماعت


خیلی از ماها ساعات زیادی رو توی راهیم تا برسیم سر کارمون  و برگردیم خونه مون من که خودم اقلا 2 ساعت تو راهم . بعضیا رو سراغ دارم که بیشتر هم تو راهند . خب چی کار میشه کرد که این وقت ، مرده به حساب نیاد و بشه ازش استفاده مفید کرد ؟


عادت چهارم

63 % پولدارها موقع رفتن سر کار به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهند. اما فقط ۵ % بی‌پول‌ها چنین عادتی دارند.


کتاب صوتی چیزیه جدا از آهنگ گوش دادن ، مطالبیه که به شما آموزش می ده و به دانسته ها و تجارب شما اضافه میکنه . می تونه آموزش زبان باشه ، می تونه روش بهبود کسب و کار باشه ، می تونه تفسیر قرآن باشه و حتی می تونه یه رمان باشه . چیزیه که وقتی شما دارین رانندگی می کنین یا توی تاکسی و مترویین نمی ذاره بطالت داشته باشین و تصور کنین چقده به وقتتون اضافه میشه که مثلا طی یه ماه یه چیزی حدود 60ساعت مطلب جدید گوش دادین و یاد گرفتین


اما خب غیرپولدارها تمام این وقتی که مجبورن تو راه بگذرونن غمناک به بیرون خیره میشن ، نهایتا یه آهنگی گوش میدن و یا با گیم های موبایلشون بازی می کنن و توی همون زمان اونا ، اون پولدار موفق، کلی به دانسته ها و تواناییهاش اضافه شده.

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
amir شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 http://bannergraf.rozblog.com

وب خوبی داری اگه میشه به منم سری بزن و نظر بده اگه بنر و قالب مخصوص وبتو خواستی بگو تا بسازم نمونه کارم دارم
اگه میشه تو انجمن منم عضو شو و مطلب ارسال کن و از مزایای طراحی رایگان بهره مند شو

ترمه شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:34

اول بگم که این روش های پول دار شدن رو برای مملکت اسلامی خودمون قبول ندارم. این روش ها مال کفاره. برای اونها جواب می ده. برای ما شاید این روش ها، سبک بهتری برای زندگی رو پیشنهاد بده.

اما در مورد کتاب صوتی. دو تا مشکل وجود داره:
1. رانندگان محترم تاکسی صدای دیشدری دین دین سیستم صوتی شون به قدری بالاست که اجازه ی چشم بر هم گذاشتن رو هم به مسافر نمی دن چه برسه به کتاب گوش دادن.
2. من تقریبا همه ی کتاب های صوتی که برام جالب بودن رو از نت دانلود کردم و گوش دادم. کتاب دیگه ای توی نت نیست. حالا از کجا کتاب بیاریم؟

فابل های صوتی آقای شعبانعلی رو به همه ی دوستان توصیه می کنم. به خصوص سری جدید فایل ها با عنوان "ترفند های مذاکره". بی صبرانه منتظر ترفند بعدی هستم.

دل آرام یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 http://delaramam.blogsky.com

خیلی برام جالب بود.
چند وقت پیش سوار یه اکسی بود که داشت یک عاشقانه آرام رو گوش میداد. آخر مسیر وقتی داشتم پیاده میشدم کلی ازش تشکر کردم که چنین کار خوبی رو انجام داده و ما هم مستفیض شدیم.

نیره دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:36

راستش منم دوست دارم چیزهای مفید گوش بدم. ولی با اون همه سر و صدای بیرون اصلا نمیشه تمرکز کرد. پولدار مربوطه به ماشین شخصی میره سر کار نه با تاکسی و مترو.

هندز فری چاره کاره

نیره یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:59

هندزفری استفاده میکنم. ولی بازم صدا زیاده. یعنی مجبورم صدای گوشی رو تا آخر زیاد کنم که در این صورت برای گوش مضره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد