کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

چطور پول دار شیم ؟ ( جلسه 2)


خب بعد از این که دیگه هله هوله نخوردیم بریم سراغ یه عادت مهم و کلیدی این پولدار جماعت و اون اسمش هست تمرکز روی یه هدف . خانوما آقایون کلید کنین روی یه هدف و بچسبین بهش که این یکی از عادتای پولداراست .


عادت دوم

 تام کارلی متوجه شده که 80% پولدارا روی یه هدف قفل می کنن و می رن جلو در حالی که فقط 12% فقیرا این جوری ان. اونا با تمرکز روی چندتا فعالیت مهم ، و بعد اولویت دهی به مهمترینش بیشتر از یه آدم عادی به موفقیت و پول می رسن، عین اشعه لیزر .


اما فقیره از اولش نمی دونه چی می خواد و از چی خوشش میاد و تو کجا استعداد داره . از یه رشته ای خوشش میاد یا به هر حال قبول میشه یه مدت می خونه بعد دلش رو می زنه ، سر کار میره دلش رو می زنه ،شغلش رو عوض می کنه ، اونم دلش رو می زنه ، سنش می ره بالا تازه می فهمه که علاقه اش فلان چیز بوده و می خواد بره دنبالش و نمی تونه باز یا این که اصلا می خواد روی ده تا چیز تمرکز کنه و خب نیروش پخش می شه و توی هیچ کدومش هم شاخص نمیشه و طبیعتا اگه بخواد ازشون هم پول دربیاره چیز دندونگیری عایدش نمیشه .


اما پولداره از همون اول راهش رو مشخص کرده و می گه من یه این چارتا چیز علاقه دارم و می چسبه سفت به همونا و به بیراهه نمی ره و خب نتیجه ؟ پولدار شده دیگه


این بود دومین عادت این پول دار جماعت . فردا سومیش رو براتون بسط میدم . کاریه که تنبلا ازش فرارین .

 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد