کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

مدیر ساختمون رو بگیرین ، بندازین زندان !


می خواستم از همین تریبون از نماینده های محترم مجلس تشکر کنم که نذاشتن من یکی توی یه ورطه ای بیافتم که بیرون اومدنش با کرام الکاتبین بود . چیه داستان ؟ خدمتتون می گم. یکی از گیر و گرفتاری هایی که ساختمونا دارن اینه که کسی حاضر نیست مدیر ساختمون بشه از بس درگیری و مسئولیت داره و بعضیا پول شارژ ماهانه نمی دن و مدیر باید کلی از کار و زندگیش بزنه و بره دنبال مسائل بقیه .


صابون این جریان به جامه من هم خورده و توی دوسالی که 7سال قبل مدیر ساختمون بودم کلی اذیت شدم اما چند وقتیه که وضع و اوضاع ساختمون قشنگ به هم ریخته و این قده در هم برهم شده داشتم فکر میکردم که عیبی نداره تو جلسه بعدی قبول می کنم که دوباره مدیر ساختون بشم و یه نظمی به ساختمونی که دارم توش زندگی میکنم بدم که یه دفعه دیروز دیدم طرحی مجلس محترم تصویب کرده به اسم طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب که توی یکی از موادش اومده : «مدیر ساختمان موظف است درخصوص جمع‌آوری تجهیزات غیرمجاز ماهواره اقدام و به ساکنان تذکر دهد و در صورت عدم تغییر، موضوع را به نیروی انتظامی گزارش دهد. عدم تذکر به ساکنان و عدم ارسال گزارش به نیروی انتظامی موجب محکومیت مدیر ساختمان به جزای نقدی به 2 تا 8میلیون تومان افزایش یافته و در صورت تکرار به بیش از 6ماه تا 2سال حبس منجر می‌شود!!! »


فکر کن بری توی ساختمونتون قبول مسئولیت کنی و مدیر هم بشی و بعدش 8میلیون تومن جریمه شی و 2 سال هم بیافتی زندان!!


ما که جستیم اما دیگه عمرا کسی قبول کنه مدیر ساختمون شه !


نظرات 4 + ارسال نظر
نیره دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:43


یعنی آدم میمونه به این همه حماقت چی بگه


فقط پوزخند بزنین

نسرین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 20:34

حیوونی مدیر ساختمون ما. بیچاره اونقدر مظلوه که روش نمیشه به همسایه ها بگه پول شارژشون رو بدن. بیچاره از راه رسید مدیرش کردیم. حالا هم که دستور اومده باید بندازیمش زندان

اره حالش رو بگیرین حسابی

مری م سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:45

از طرف مرکز پژوهشهای مجلس به نمایندگان مجلس رسما اعلام شد که طبق تحقیق صورت گرفته این قانون و قانون حجاب و عفاف باعث دوری مردم از حکومت و مقاومت و ناسازگاری آنها میگردد....دیگه خودشونم باور نمیکنن توی خودشون چنین واپسگراهایی دارن.....فکر نکنم این قانون اجرا بشه...
راستی رسیدن بخیر مهندس هنرمند...
مستندسازی از علایق منه.

اره گزارش مرکز پژوهشهاشون رو خوندم !!
البته کار ما داستانی بود

سارا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:36 http://biadonyabesazim.blogsky.com



خب هماهنگی می کنیم که مدیر ساختمون مشخص نداریم. و هر کی مسئول یه کاریه! ... قانون رو دور میزنیم!

خیلی کارتون درسته من به این فکر نکرده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد