کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

صدا ، دوربین ، حرکت ...


فیلمبرداری ما تموم شد و برگشتیم تهران .


این رو شنیدین که طرف پای گوده و می گه لنگش کن که ؟ واقعا واقعا تا آدم خودش پاش وسط نباشه به سختی یه کار پی نمی بره . این همه در این باره که مثلا برای ساخت یه پلان سینمایی بارها و بارها فیلم گرفته شده تا یکیش مورد قبول واقع بشه ولی خب تا خودم لمسش نکردم که . . .


فیلمی که قراره ما بدیم بیرون فقط 3 دقیقه است ولی بی اغراق تا الان ساعتهای زیادی قبلش صحبت کردیم و بحث و نظرات مختلفی داشتیم . یه روز تو تهران تمرین کردیم ،  دو روز کامل توی بابلسر وقت گذاشتیم دنبال لوکیشین و بازیگر و بعد فیلمبرداری و دنگ و فنگ های خودش و تازه راش هامون الان دستمونه و باید بریم برای مراحل بعدی که تدوین و صدا گذاری و فلان و بیساره و چه بسا سر گنده هه هنوز زیر لحاف باشه!!

 

اما خداییش تجربه خوب و دلچسبی بود و من شرح اون دو روز رو براتون جداگونه خواهم نوشت .



 برای پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک کنید

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:51 http://derakhshesh3tare.blogsky.com

حتما تجربه جالبی بوده... امیدوارم فیلمتون هم چیز خوبی از آب در بیاد...

ایشالا

ستاره یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:52 http://derakhshesh3tare.blogsky.com

خصوصی:
راستی من در گروهتون عضو شدم اما دیدم سکوته و هیچ مطلبی توش نیست... یه جورای عجیبی بود... منم خارج شدم... یعنی فکر کردم شاید تا تایید نشن اعضا وارد نمی‌شن و قطعا اون سکوت هم نشونه این بود که من هنوز به گروه وارد نشدم، به همین دلیل خودم خارج شدم

جوابش رو برات توی وبلاگت نوشتم

نیره دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:41

خدا قوت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد