کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

جده . . . جده . . . ما داریم میاییم !

 

یکی از خصلتهای خوب ما ایرانی ها اینه که خیلی بخشنده ایم . درسته اگه بلایی سرمون بیارن،  زود عصبانی میشیم و یه بد و بیراه هایی به طرف مقابلمون می گیم و دست به یقه میشم ولی خب حسنمون هم اینه که زود هم از کرده خود پشیمون میشیم و از طرفمون عذر خواهی می کنیم و سعی میکنیم که اصلا به روی خودمون هم نیاریم که چه کارایی کرده بودند .

 

حالا چرا یاد این خصلت نیکومون افتادم ؟ چون کمتر از یکماه دیگه ، ایرانیان برای حج دوباره پا به عربستان می ذارن .

 

فکر کنم همه یادشونه که فروردین امسال توی فرودگاه جده چی شد!؟ برای اونایی که یادشون نمیاد بگم که دوتا پلیس عربستان دو تا نوجوون ایرانی رو بردن برای تفتیش و بهشون تجاوز کردند . یادتون اومد؟

 

یادتون هست همون موقع یه موجی درست شد که خود حکومتی ها  هم سوارش شدند که حج دیگه تعطیل تا این دو نفر مامور خاطی مجازات و حتی اعدام بشن و روزی نبود که علیه عربستان مقاله ای نوشته نشه و سخنرانی ای انجام نشه . چقدر تو شبکه های اجتماعی مطلب جدی و طنز در این باره پر شده بود .خب چی شد پس ای آدمای غیرتمند ناموس پرست؟

 

مگه اعلام نکرده بودین تا مجازات این دو عامل حج رو تعطیل می کنین و عربستان خسارت می بینه ؟ پس چی شد ؟ آیا اصلا عربستان از شما عذرخواهی کرد؟ یا شما طبق معمول کوتاه اومدین ؟ کدومشه؟ دیدین گفتم ما زود بقیه رو می بخشیم ؟ حالا یه چیزی گفته بودیم . عربستانی ها به دل نگیرن یه وقت.  حالا درسته اون موقع کلی جو دادیم ، حالا به جاش کوتاه میایم .  نه خانی اومده و نه خانی رفته و سرمون رو می ذاریم جای پامون و برمی گردیم .

 

سلام صبح بخیر عربستانی ها ، درود بر شما



 برای پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
طراوت چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:41

درود بر شما!!!! بر عربستانی ها؟!!!!
وای از شما

ستاره چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:34

این حج، حجه تمتعه... نمی‌شه تحریمش کرد... یه عده بیست ساله تووو نوبتن

ستاره گرامی
چرا نمبشه تعطیلش کرد ؟ سال 66 این کار چند سال انجام شد
کما این که من خودم با تعطیل کردن موافق نیستم

احمد پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:38

سلام
میخوام بگم اسم این رفتارهارو نمیشه گذاشت بخشندگی ،خیلی وقت دنبال یه واژه مناسب براش میگردم اما پیداش نمیکنم ،یه کلمه ای که هم معنی پی حالی بده معنی بى عاری بده معنی بی تعصبی بده معنی بی غیرتی بده و خیلی معنی های بد دیگه که به جون این مردم و این مملکت افتاده.
بپخشید که یه کم تند رفتم

احمد جون این متن طنز بودها !!

مر ی م پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:55

و البته اینکه الان بمباران یمن هم بهش اضافه شده !
پولهایی که بمب میشه روی سر انسانها..حالا به هر دلیلی ..

فریدا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:16

این حج با عمره فرق داره ...حج تمتع نباید تحریم بشه حتی خود عربستان هم جرات نمیکنه کشوری را منع کنه از به جا اوردن حج ...ولی با احترام به نظر شما با این که نباید به حج بریم تا عربستان عذرخواهی کنه موافق نیستم چون اونها به شدت منتظر همین هستند که ایرانیها را از فریضه حج بازدارند و در دنیا این پز را بدهند که دیدین ایرانیها را مجبور کردیم به خواسته ما تن بدهند...درواقع سیاستی که اقای ظریف در مذاکرات هسته ای پیش گرفت همین بود مگر فرانسه و امریکا بارها طی این سالها به ما توهین نکردند ..مگر در قضایای اخیر ردپای انگلیس و فرانسه در تنشهای علیه ایران پیدا نشد...خوب باید چیکار کرد ایا باید با همه قهر کرد تا به خواسته ما احترام بگذارند ؟؟

فریدا دوست گرامی
حج تمتع و جتی نماز و روزه هم بنا به مصلحت قابل تعطیل شدن هست . شما سال 66 رو به یاد دارین که دولت رفتن به حج تمتع رو ممنوع کرد بعد از قضایای جمعه خونین مکه ؟
اما من توی نوشته ام این نبود که ما باید قهر کنیم . اتفاقا حرکت غلطیه . چیزی که من نوشته بودم این بود که چرا یه مدتی شاخ و شونه می کشیم و حرف های بزرگ بزرگ می زنیم ولی بعد کوتاه میایم بدون هیچ دستاوردی؟
مگه دولت اعلام نکرده بود که دیگه اون جا برای ایرانی ها امنیت نداره ؟ خب آیا امنیتش برقرار شده ؟

شیرین پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:51 http://www.ladolcevia.blogsky.com

طبق معمول سارکاسم دریافته نمی شود!!

چی؟

نیره جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:35

ظاهرا اون دو تا مامور در دادگاه محاکمه و به زندان محکوم شدن. فکر کنم از اخبار شنیدم

شیرین جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:10 http://www.ladolcevia.blogsky.com

منظورم لحن سارکاستیک نوشته بود که بسیار هم جالبش کرده بود و اما از جانب بعضی دوستان دریافت نشده بود.

بله واقعا .
شاید ضعف از قلم منه

فریدا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:57

سلام آقای رگبار عزیز

تا اونجایی که من اطلاع دارم و خود اقای اوحدی ریس سازمان دیروز در مصاحبه ای عنوان کرد پرونده مجرمین جده در دادگاه در حال بررسی است و دو جلسه برگزار شده با حضور سفیر ایران ولی حکم هنوز صادر نشده و ایران در حال پیگیری است کلا نه کسی فراموش کرده و نه بیخیال شده...امیدوارم این مسئله به زودی حل بشه و نگرانی مردم هم مرتفع.

فریدای گرامی
ممنون از پیگیریهات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد